Retouraanvraag

    • Let op! Wacht altijd op goedkeuring van de aanvraag. Wij sturen je na goedkeuring het retouradres en verdere instructies.
Direct starten van een retouraanvraag:

 

Bij een retouraanvraag gelden de volgende voorwaarden:

  1. Ruilen is helaas niet mogelijk, retourneren wel. Had je willen ruilen, retourneer dan het artikel en bestel opnieuw;
  2. Een retouraanvraag dien je in binnen 14 dagen na ontvangst van het artikel;
  3. Niet gedragen of gebruikt;
  4. Zo veel mogelijk in de originele verpakking inclusief alle labels en in originele staat;
  5. Lingerie, badkleding en sieraden kunnen vanwege hygiëne-redenen niet worden geretourneerd;
  6. Bederfelijke producten kunnen niet worden geretourneerd.

 

Een retourzending meld je online aan

  1. Heb je een account log dan in op je account of klik hierboven op de button "ik heb een account". 
  2. Klik in je accountoverzicht links op "mijn retouren". Je komt dan in het overzicht van je retouren.
  3. Je kunt hier een nieuwe retouraanvraag indienen door op de button "Vraag een nieuw retour aan" te klikken.
  4. Heb je geen account klik dan op de button "ik heb geen account" hierboven. 
  5. Je logt in met het emailadres waarmee je de bestelling hebt geplaatst of je achternaam én je ordernummer (dat je per mail hebt ontvangen bij je bestelling).

 

Je bevindt je nu in het scherm van de retouraanvraag

  1. Daar geef je eerst aan of je het artikel retour wilt sturen per post of terug wilt brengen naar de winkel.
  2. Vervolgens vul je het telefoonnummer in waarop je voor de afhandeling van de retouraanvraag bereikbaar bent.
  3. Je selecteert het artikel dat (of de artikelen die) je wilt retourneren.
  4. Je geeft per artikel aan wat de reden van de retournering is en of het artikel eventueel is beschadigd.
  5. Er is ruimte om extra informatie of een document met de aanvraag mee te sturen
  6. Tot slot ga je akkoord met de retourvoorwaarden en klik je op de button "Aanvraag versturen".
  7. In het scherm verschijnt nu je RMA-nummer en de mededeling dat je aanvraag is verstuurd en dat deze in afwachting is.

 

Retouraanvraag goedgekeurd

  1. Je ontvangt zo spoedig mogelijk een mail (op het mailadres waarmee je de bestelling hebt geplaatst) van ShoppingSmall.nl of je retouraanvraag is goedgekeurd of afgekeurd.
  2. Is je retouraanvraag goedgekeurd, dan kun je, afhankelijk van de keuze die je in de retouraanvraag hebt gemaakt, het artikel terugzenden of brengen.
  3. Je ontvangt met de goedkeuring het retouradres (dit zal het adres zijn van één van de winkels waarvan je één of meerdere artikelen wilt retourneren). Alle artikelen van de retouraanvraag kunnen naar dit adres worden teruggestuurd of teruggebracht.
  4. Wil je de keuze voor wegbrengen of wegsturen na je retouraanvraag wijzigen, neem dan contact met ons op!

 

Let bij terugzending per post op de volgende punten:

  1. Verpak het retourartikel in stevig materiaal.
  2. Frankeer het pakketje voldoende.
  3. Stuur/breng het retournummer (RMA-nummer) mee.
  4. Dit nummer verschijnt in je scherm na je aanvraag maar je vindt het ook onder mijn retouren in je account en de mail dat we je retouraanvraag hebben ontvangen.

Het bedrag zal zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 30 dagen na ontvangst en goedkeuring van het artikel worden bijgeschreven op jouw bankrekening.

Back to Top